«عصر یخی۴» پرفروش‌ترین فیلم جهان شد


Mona Liza

انیمیشن «عصر یخی؛ جابجایی قاره‌ای» دو هفته قبل از شروع نمایش در آمریکا و کانادا، در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان قرار گرفت.

http://bekhandid.com/wp-content/uploads/2012/02/Bekhandid.com_Ice-Age-4-Ice-Age-Continental-Drift-in-3D.jpg

 

 

انیمیشن «عصر یخی؛ جابجایی قاره‌ای» محصول کمپانی فاکس با نمایش در ۹۵۰۰ سینما در ۳۴ کشور، رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران سینمای جهان را به دست آورد.

سری فیلم‌های «عصریخی» از زمان اکران در ۱۰ سال اخیر به فروش جهانی یک میلیارد و ۹۱۸ میلیون دلار رسیده‌اند و در همه کشورهای نمایش دهنده پرفروش‌ترین فیلم بوده است.

انیمیشن «عصر یخی» فروش خیره‌کننده‌ای در آمریکای لاتین داشته است. به طوری که رکورد فروش آغازین را در مکزیک، برزیل، آرژانتین، کلمبیا، پرو، آمریکای مرکزی و شیلی شکست.

«جابجایی قاره‌ای» با نمایش اولیه در مکزیک در ۲۵۰۰ سینما توانست ۸/۱۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. برزیل با نمایش این انیمیشن در هزار سینما توانست ۹/۶ میلیون دلار بفروشد.

در فرانسه، «جابجایی قاره‌ای» عنوان پرفروش‌ترین اکران اول سال را با فروش ۸/۱۱ میلیون دلار داشته است، در حالیکه استرالیا توانست ۴/۶ میلیون دلار برای «عصر یخی» فروش داشته باشد.

نسخه اولیه‌ی «عصر یخی» در سال ۲۰۱۲ توانست به مجموع فروش جهانی ۳۸۱ میلیون دلار دست یابد که ۲۰۷ میلیون از فروش آن از محل اکران خارجی به دست آمد.

موفق‌ترین سری انیمیشن‌های «عصر یخی» تاکنون مربوط به نسخه‌ی سال ۲۰۰۹ با عنوان «ظهور دایناسورها» است که توانست به مجموع فروش ۸۸۷ میلیون دلار دست یابد که ۶۹۳ میلیون دلار آن مربوط به فروش خارجی بود.

در مکان دوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» قرار دارد که با نمایش در ۶ هزار سینما در ۱۳ کشور، توانست در آخر هفته ۵۲ میلیون دلار بفروشد. مجموع فروش سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» تا امروز به ۵/۲ میلیارد دلار می‌رسد. این فیلم در هفته‌ی جاری در آمریکا اکران خواهد شد.

شرکت تولیدکننده فیلم «مرد عنکبوتی» تصمیم گرفته است تا پایان رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا این فیلم را در بسیاری از کشورهای اروپایی اکران نکند، با وجود اینکه آلمان با نمایش این فیلم در ۷۵۵ سینما فروش ۲/۴ میلیون دلاری را برای این فیلم رقم زد.

در مکان سوم پرفروش‌ترین‌های آخر هفته انیمیشن «ماداگاسکار ۳» قرار دارد که با فروش آخر هفته ۲/۱۶ میلیون دلار مجموع فروش ۲۴۴ میلیون دلار را برای خود رقم زد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1391برچسب:«عصر یخی۴» پرفروش‌ترین فیلم جهان شد,ساعت 16:53 توسط FARSHID| |


Power By: LoxBlog.Com